Wanted: Dead or Dead?

Ch 7 pg 15
June 3rd, 2011, 11:16 pm

Average Rating  5.00
First Page Previous Page Next Page Latest Page
I made this page being half asleep.


The Webcomic List

First Page Previous Page Next Page Latest Page

Author's Rantings:

MayelV
Posted by MayelV
June 3rd, 2011, 11:25 pm

WHAM! Just one kick in the face from Cliff and you're done. Poor big Doofus McDumb. Off to jail he goes~

And Mr. Skelly is impressed :D
Hope you gais are too. Don't you love kicks? I do. Especially muay thai kicks °-°

Thanks so much for reading!
Enjoy

-------------

@The_Hankerchief: *parties*

Oblivion12: Hello! Haha well... I did well on all my subjects. Miraculously.

@mappy41: I'm glad to be back ;A;
haha not much for a fist fight eh?

@sala218: Yes! :D

@creativedemi64: Thanks! :]

@godmoderncommander: LET'S KICK THIS PIG! >:]

@rinalicat: Hey there! Haha thank you :]
Well he kinda tripped... with Cliff's help.

@Lobi: Hola! :D
Jaja pues ya ves. Una infalible patada a la cara. Hmm. Tengo algo con patear caras. Es la segunda en el comic xD y las que faltan! Ja!

@LightTH: HAHA xD

Thanks for the support! You gais rule <3


Post a Comment

Posted by Advertisement
September 21st, 2019, 8:52 pm


Post a Comment

Reader's comments:

The_Hankerchief
Posted by The_Hankerchief
June 3rd, 2011, 11:28 pm

Sir, you just got knocked the F**k out!



Sai-Reba
Posted by Sai-Reba
June 4th, 2011, 2:15 am

WELCOME BACK!!! (sorry I'm sayin' it kinda late ^^;)

Anywho, nice kick! And observant ringside commentary from Mr. Skelly there XD



Oblivion12
Posted by Oblivion12
June 4th, 2011, 3:48 am

Mr.Skelly made me laugh hahaha!

Good to know you did well, I didn't. x.x



LightTH
Posted by LightTH
June 4th, 2011, 9:06 am

He has been... REJECTED!

Hehehe... Zonk.



sala218
Posted by sala218
June 4th, 2011, 1:05 pm

wow what was fast.... I love one hit K.O..
and yay for one more page!!



mappy41
Posted by mappy41
June 4th, 2011, 1:52 pm

WTF! its over? I paid for ringside tickets and its over in one hit!D:



Ca-iN
Posted by Ca-iN
June 5th, 2011, 3:40 am

y de nuevo BIENVENIDA!!! XDD


uuhh... jajaja se acabo la pelea! XD

aaah... bueno duro mas de lo que pensaba.... al menos corrio XD



creativedemi64
Posted by creativedemi64
June 16th, 2011, 1:54 pm

ehehehehe loser



Post a Comment